ADOF-model
Het ADOF model is door Huizingh ontwikkeld om de effectiviteit van een website te meten. ADOF is een afkorting voor Accessibility, Design, Offer en Fulfilment. Deze factoren worden hieronder toegelicht.
Accessibility
Met Accessibility wordt de toegankelijkheid en de bereikbaarheid van de site bedoeld. De website van De Kluslijn is goed vindbaar en overzichtelijk. Dit is voor ons belangrijk, omdat wij in de toekomst steeds meer gebruik willen maken van onlineoffertes. De website is gemaakt via het platform van jouwweb.nl. Als je Kluslijn typt op google zal onze website als eerste link zichtbaar zijn. Door search engine optimization is de website nog makkelijker te vinden door middel van trefwoorden.
Design
Het design van een website betreft de visuele vormgeving, navigatie en structuur. De website is gebruiksvriendelijk, heeft goede navigatiemogelijkheden en een duidelijke structuur. Daarnaast is de website aantrekkelijk gemaakt door kleuren die nieuwsgierigheid oproepen voor de bezoekers.
Offer
Het aanbod van informatie op een website moet aantrekkelijk, relevant en uniek zijn. De bezoekers blijven pas op een pagina als aan deze eisen wordt voldaan. Wij zijn een klussenbedrijf en we laten op onze website alle mogelijke klussen en hoe het bedrijf functioneert zien. Daarnaast bieden wij de beste service wat ons uniek maakt.
Fulfilment
Fullfilment heeft betrekking op het lange termijn succes van de website. Op onze website zijn reviews te lezen van onze klanten. De klanten kunnen dan zien of wij onze belofte waarmaken of juist niet. Klanten die een klacht op de site, via de mail of via de te telefoon binnenkomen worden dezelfde dag nog geholpen.
Maak jouw eigen website met JouwWeb