Innovatie
De Kluslijn wil inspelen op nieuwe innovatieve technologieën. Zo kunnen potentiële klanten hun klus aanmelden via het contactformulier op de website, hierdoor wordt ingespeeld op de gemakzuchtigheid van de consument. Daarnaast wordt een persoonlijk account gerealiseerd op de website waar klanten van alles kunnen bijhouden en regelen, zoals de offerte bekijken, de vorderingen van de klus volgen, betaling verrichten en contact opnemen met De Kluslijn.
Verder wil De Kluslijn de naamsbekendheid verhogen via sociale media door promotie en kortingsacties. Zo wordt de consument extra geprikkeld om hun klus te laten uitvoeren door De Kluslijn. Bovendien wordt geprobeerd om zoveel mogelijk gebruik te maken van innovatieve klusmachines. Meestal zijn deze machines duur in de aanschaf maar wordt dit dubbel en dwars terugverdiend door de tijd die het oplevert, waardoor je minder manuren kwijt bent voor de klussen. Hierdoor worden kosten bespaard en dit past weer bij de strategie kostenleiderschap.
Maak jouw eigen website met JouwWeb